یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد
سرخط خبرها

ساپینتو اعتقادی به جوان اول کی‌روش ندارد| خروج جلالی ازترکیب اصلی استقلال

  • کد خبر: ۱۴۹۶۹۹
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
ساپینتو اعتقادی به جوان اول کی‌روش ندارد| خروج جلالی ازترکیب اصلی استقلال
ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال این روز‌ها کمتر به ابوالفضل جلالی که درجام جهانی برای تیم ملی مقابل آمریکا بازی کرد توجه دارد و بیشتر به جعفرسلمانی بازی می‌دهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ریکاردو ساپینتو بعد از هفته‌ها به ترکیب اصلی استقلال دست یافته و در بازی‌های گذشته بیشتربا یک تاکتیک و یک ترکیب مشخص به میدان رفته است. به زودی نیز با اضافه شدن سید حسین حسینی، ترکیب سرمربی استقلال شکل مطلوب‌تری به خود خواهد گرفت و به نظر می‌رسد او تا پایان لیگ یا هرزمان که ترکیبش درهفته‌های اخیر جواب مثبت دهد، با همین روش به میدان برود.

نکته بسیار مهم درباره ترکیبی که ساپینتو به آن اعتقاد دارد، غیبت ابوالفضل جلالی است. بازیکنی که به عنوان جوان‌ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی قطرتیم ملی را همراهی کرد و دقایقی هم مقابل تیم ملی آمریکا به میدان رفت.

جلالی قبل از سفربا تیم ملی به جام جهانی نیز کمتر مورد توجه ساپینتو قرار می‌گرفت و به رغم آنکه کی‌روش همواره از این بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت می‌کرد، اما ساپینتو از جعفرسلمانی سود می‌برد و طبق آماری که پیش از جام جهانی نیز به جا ماند سلمانی بازی‌های بیشتری در ترکیب استقلال انجام داد.

بعد از پایان جام جهانی هم همان رویه دنبال می‌شود و با اینکه جلالی از بند مصدومیت رها شده، اما جایی در تفکرات ساپینتو ندارد و حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درواقع ساپینتو با نیمکت نشین کردن جلالی در ترکیب استقلال به نوعی پا گذاشت روی عقاید کی‌روش با بازیکن جوان استقلال و به همه فهماند که سلمانی برایش در پست دفاع چپ اولویت دارد.

با شرایطی که به وجود آمده ممکن است جلالی فصل بعد به یکی از جدایی طلب‌ها در استقلال تبدیل شود و این باشگاه را ترک کند هرچند که بعید است خبر‌هایی که درباره درخواست برخی تیم‌های خارجی برای جذب این بازیکن شنیده می‌شود، صحت داشته باشد، چون جلالی عملا بعد از جام جهانی بازی‌های آن چنانی در ترکیب استقلال انجام نداد و سیرنزولی را پیمود آن هم تا نقطه‌ای که حتی دیگر در ترکیب اصلی استقلال هم قرار نمی‌گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->